dijous, 29 d’octubre del 2015

32. Crisis Polar, de Clive Cussler

No ha estat un dels meus llibres preferits de Clive Cussler, encara que tampoc voldria passar-me. Si bé és cert que m'ha costat massa dies acabar-lo, val a dir que m'ha agafat en un mal moment de lectura. La història està capitanejada per Kurt Austin, potser un dels herois més descafeïnats del panorama Cussler. La trama gira al voltant d'un inversemblant capgirament dels pols terraquis, un fet tan sorprenent com incomprensible. Al no poder entendre massa l'argument, he pogut "gaudir"  d'altres conceptes com són els personatges o els escenaris. Pel que fa als personatges penso que més buits és impossible que ho siguin, amb una simplicitat i carregats d'estereotips realment fàcils. Els espais estaven ben trobats, però tampoc m'han atret especialment. La conclusió és que sovint em trobo amb algun llibre menys afavorit pel suspens i les aventures intrèpides que em té acostumat en Cussler. Ha estat el cas i faré bé passant pàgina. Malgrat això, ja espero el proper...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada