dimecres, 25 de juliol del 2018

183. Al teu rotllo, de Flavia Company

imatgesAmb el Al teu rotllo de Flavia Company em pensava que anava a llegir un llibre irònic o sarcàstic, amb tocs d'humor a l'estil de l'Empar Moliner i m'he trobat amb un simple recull de contes juvenils sense més pena ni glòria que formar part de la biblioteca de primer d'ESO d'un institut. Algun dels 40 contes es podria salvar, però en general no he trobat el punt de diversió que em vaticinava el format i les perspectives prèvies. El millor ha estat com l'autora fa la distribució dels contes, com si d'un sumari de matèries de l'ESO es tractés. M'ha semblat molt original aquesta distribució, on pots trobar cinc contes per matèria. A part d'això, val a dir que he corregut per acabar de seguida el llibre i tornar a la meva pila. Hi ha contes que potser estant escrits a les mil meravelles, però m'han deixat absolutament indiferent. Et trobes amb un munt de jocs de paraules que ratllen l'absurditat que no m'han fet gens de gràcia, i això que a mi, aquest recurs m'encanta. No en critico l'estil, no sóc ningú per jutjar, però aquest cop he arribat a sentir que estava perdent el temps. Em sap greu ser tan expeditiu, però si no agrada, no agrada. Probablement aquest recull va dirigit a un públic determinat i hauria de ser valorat per aquest tipus de lector. Això sí, els dibuixos i les il·lustracions m'han agradat força. Pel que fa a mi, doncs torno ràpidament a les meves cosetes...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada