dijous, 20 d’agost del 2015

28. Incursión Nocturna, de Clive Cussler


Una de cal i una d'arena, així definiria la meva sensació lectora després d'acabar Incursión Nocturna de Clive Cussler. Del trepidant llibre anterior al mig avorridot actual... però bé, tampoc cal dramatitzar tant. El present volum sembla la mare de l'estructura general de les aventures d'en Dirk Pitt. Algun punt original sí que té, per exemple el fet de trobar-te en un doble misteri amb un fons comú. En Pitt ha de trobar un  manuscrit, però el fet d'haver-hi dues còpies del mateix en dos llocs diferents fa que la recerca sigui doble. També m'ha sorprès que el conflicte d'aquest llibre sigui entre els sempre bons nord-americans i, curiosament, uns dolents nous, els britànics. És curiós que en Pitt i els seus tinguin de veure-se-les amb els anglesos, potencial públic lector de l'escriptor. Val a dir que m'ha agradat com ha resolt la situació en Cussler, buscant una solució políticament correcta apta per a tots els públics. En definitiva, augmento un exemplar més en la meva incursió en les aventures de la NUMA i seguiré gaudint d'una altra ben aviat. Onze llibres de Cussler fins al moment i set en aquest estiu del 2015 incrementen les meves lectures en un moment especialment dolç de lectures

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada