diumenge, 17 d’abril del 2016

47. La Cura, de Robin Cook

Resultat d'imatges de la cura robin cook
Canvio de registre novel·lístic, tiro cap al mestre del thriller mèdic i dedico la setmana a llegir La Cura de Robin Cook. Estic força content de l'experiència, malgrat que no estic massa acostumat a aquest autor i ni tampoc em crida massa l'atenció els temes que desenvolupa. De fet, vaig començar a llegir la setmana passada el llibre  Abducción i no va ser fins 50 pàgines després que em vaig adonar que aquell llibre ja l'havia llegit. Per tant, aquest deu ser el segon títol de Robin Cook que passa per les meves mans. La veritat és que m'ha agradat més del que em pensava, ja que el concepte thriller mèdic no és que diguem el meu gènere preferit. De totes maneres el tema tampoc resulta tan "mèdic" com em creia i l'acció és prou àgil i distreta. La trama té el seu interès, ja que estaríem més bé en una narració d'espionatge industrial que no pas en un drama mèdic. La Cura és una novel·la on es barreja la màfia nord-americana i la japonesa, els coneguts yakuza, amb la lluita per aconseguir patents biomèdiques amb interessos corporatius. Un embolic descrit i narrat amb prou dinamisme, el qual penso que atrapa bastant, però sense ser trepidant i boig com en el cas d'en Cussler. No em queixo i buscaré un altre títol d'aquest autor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada