dissabte, 27 de maig del 2017

105. Not a Penny More, Not a Penny Less, de Jeffrey Archer

Resultado de imagen de Not a Penny More, Not a Penny LessAmb Not a Penny More, Not a Penny Less de Jeffrey Archer m'ho he passat genial. Un llibre que feia segles que m'havia comprat a Anglaterra i que descansava tranquil a la meva llibreria s'ha convertit en el llibre més divertit de l'any. Quina passada de trama! Un estafador borsari que veu com els estafats es posen d'acord per a estafar-lo a ell. Primer el típic tripijoc financer de les accions fa milionari el protagonista i, després, les coses es giren i li tornen la jugada. Realment una lectura en anglès molt original que m'ha fet passar unes estones d'allò més entretingut. El típic home fet a ell mateix a partir del no-res aconsegueix la fortuna a base de lluita i segons com, pocs escrúpols. Els estafats són gent de categoria que no busquen venjança, sinó simple justícia. Tot es realitza amb una classe i una categoria admirables, partint del fet que no es pretén robar, sinó recuperar allò que abans els han pres a ells. Els personatges són perfectes, les diferents sub-trames genials, i el final, apoteòsic. En més d'un moment m'he quedat mut mentre llegia, ja que hi ha alguna sorpresa que et deixa completament flipat. Busco urgentment algun exemplar més d'aquest autor, ja que fins i tot m'ha semblat un anglès perfectament assequible. Molt recomanable.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada