dijous, 11 de juliol del 2019

280. Scorpia Rising, d'Anthony Horowitz

Resultat d'imatges de scorpia rising anthony horowitzScorpia Rising d'Anthony Horowitz és el novè títol de la saga Alex Rider que fa més de 10 anys que llegeixo. Tot va començar molt temps enrere quan vaig buscar a Londres un llibre juvenil que m'ajudés a llegir en anglès i estigués prou divertit. Vaig descobrir aquest autor i fins avui he anat llegit periòdicament algun dels títols que s'anaven publicant. En motiu del meu viatge a UK de la setmana passada vaig trobar els tres darrers exemplars pendents i de seguida em vaig posar per feina. Sóc molt feliç alimentant el nen que porto dins, així que m'agrada molt gaudir de les aventures del súper espia adolescent.
En aquest cas l'Alex es veu embolicat en una trama orquestrada per l'organització d'ultra dolents Scorpia que pretén desestabilitzar les relacions entre el Regne Unit i els Estats Units. En una trama enrevessada, però fàcil de seguir, l'Alex acaba lluitant frec a frec amb el seu doble, el qual intenta carregar-se la Secretària d'Estat nord-americana. Un merder inexplicable, però lleuger i sense més pretensions que la de distreure al personal. Acció estival trepidant i en anglès que m'han fet passar una estona d'allò més entretinguda i que necessito per a desconnectar de llibres més complexos. Un cop acabat t'adones que per llegir això millor mires una pel·lícula d'acció i vas que xutes, però més de 400 pàgines en anglès són un plus que em motiva i que suma actius en el meu diccionari mental de la llengua anglesa. Podria dir que oci i aprenentatge es donen de la mà en un llibre bastant fluixet, però que fa la feina que se li demana. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada